czwartek, 2 października 2008

Home. Again.


Na wstępie Candy u Costy ^^

http://costa-pasje.blogspot.com/2008/09/candy.html

Cudeńka *.*



A tak poza tym to Źle. Coś się dzieje, a ja nie wiem co. To głupie, ze coś dzieje się ze mną, we mnie a ja nie wiem co! Chodzę jakaś zdołowana i nie wiele pomaga mi by sie wyluzować i uśmiechnąć. Ciężko mi strasznie... :(

W szkole pozytywnie, ale po dzisiejszym dniu może nie być już tak kolorowo. W internacie też przyjemnie. Nie pomyślałabym nigdy ze będzie tak pozytywnie.

2 komentarze:

solagne pisze...

słonko uszy do góry,pyszczek roześmiany i pupom do nas( tzn nie wypinaj sie na nas tylko rusz pupencje na forum to ci sie humorek poprawi) tesknie za twoja pozytywna energią....wiec czekam

solagne pisze...

zostałaś nominowana szczegóły u mnie na blogu