środa, 2 lipca 2008

I'm impressed

Za 4 dni do Stonkowa. Niestety nie będzie Tysi. Szkoda bo bardzo chciałam ją poznać na żywo. ale nie dziwię się jej rodzicom i trzymam kciuki by na następnym zjeździe była już z nami.

Ogólnie dzień był dość przyjemny. Moja siostra otrzymała z powrotem rzeczy ze Szwajcarii od Polaków, którzy ja totalnie wyrolowali. Rzeczy trzymali u siebie przez 2 lata mimo próśb i gróźb..
Jak można być takim człowiekiem. nie rozumiem. Dorośli ludzie (?!)

A teraz włączam House MD. Bo musicie wiedzieć, że ten serial to moja całkowita, wielka i ogromna obsesyjna miłość. Jestem po 4 seriach i ciągle oglądam je w kółko. Mam nawet plakat hyhy ^.^
Hugh jest 50-cio latkiem ale seksownym *_* i NIE, NIE ZAKOCHAŁAM się w nim :]

Moją drugą Miłością jest Katie Melua. Mała ciałkiem wielka duchem i głosem. Wielki hołd :* teraz będzie intensywna nauka gry na gitarze :* All for her :*

Brak komentarzy: