poniedziałek, 14 lipca 2008

Karteczka Dla Hubusia :*

"CYTAT: Napisane przez misia2
Za zgodą Beatki wklejam ten apel i liczę na waszą pomoc kochane Wizażanki

Kochani zwracam się z apelem o wysyłanie kartek do Hubusia bohatera walczącego od lat z nowotworem ,
kartek ,pocztówek ,rysunków waszych dzieci czy przez was malowanych
kartek śmiesznych ,z wesołymi wierszykami bez akcentu chorobowego.
Prześlijmy mu swe serducha w kopercie okazując że jesteśmy z nim w tym
trudnym okresie nierównej walki.


Hubert Kosowski

ul. Spacerowa 28

08-330 Kosów Lacki


Bardzo was proszę wysyłajcie tak szybko jak możecie żeby sprawić radość Hubusiowi ,żeby jego cierpienie choć na chwilkę rozjaśnił uśmiech.
O Hubusiu jeśli ktoś z was chce może poczytać ma FDM ale trzeba się tam zarejstrować żeby móc wejść do jego pokoiku.
Oto link do Hubusia pokoiku
http://forum.dom-misi.org/index.php/...12609.html#new

A tu link dla osób chcących się zarejstrować na FDM

http://forum.dom-misi.org/index.php

W razie jakiś dodatkowych pytań pytajcie pisząć na moje PW."


Oto informacja którą przeczytałam kiedyś na wizażowym plotkowym... A niżej karteczka którą zrobiłam dla małego. Udumałam sobie, zę będzie ona taka radosna i myśle ze chociaż w 50% się udało.







1 komentarz:

Martyna pisze...

Hubuś będzie zachwycony :)
PS dodałam Cię do podglądanych :)